Terms and Conditions
Ordering Online
Programs and Services
Privacy Policy
Product Information
My Profile
Shopping Online
5reasons
Top Inquiries
Employment
Shipping Information
Returns
Security
Contact Information
Contact Information
Terms and Conditions
animal_testing

ORDERING ONLINE
זתמני לא קיים במלאי
אם פריט שנבחר לא קיים זמנית במלאי בעת ההזמנה, תקבלי הודעה על כך באימייל.

לא נגבה ממך תשלום על פריט בטרם יישלח. לשאלות לגביי זמינות מוצרים, ניתן להתעדכן עם שירות הלקוחות בטלפון 350 200 1800.


פריטי מכירה מוקדמת
פריטי מכירה מוקדמת הם פריטים שעדיין לא נמצאים בחנויות אך זמינים לרכישה מוקדמת באתר. פריטי מכירה מוקדמת יישלחו מייד לכשיהיו זמינים.  לא נגבה ממך תשלום על פריט בטרם יישלח. 

מדיניות מקסימום רכישה
אנו מתנצלים על כך שאנו חייבים להגביל הזמנות ללא יותר מארבע (4) יחידות לכל פריט ולמקסימום הזמנה  ע"ס 3,000 ש"ח. 

 אם יש לך שאלות כלשהן, אנא פני לשירות הלקוחות למספר 350 200 1800 או באימייל ונשמח לסייע.

הכניסי את קוד הקופון  בתיבת קוד קופון בעמוד החיוב בתהליך השלמת הקנייה. 
כאשר קוד הקופון מתקבל, הוא יוצג בעמוד "סקירת הזמנה".  

חשוב: ניתן להשתמש בקוד קופון אחד בכל הזמנה.

ניתן לשלם בכרטיסי האשראי הבאים:
ישראכרט
ויזה
לאומי קארד
מאסטרקארד
אמריקן אקספרס
דיינרס
ניתן לחלק את התשלום לתשלומים שווים.

לא ניתן לשלם באמצעים הבאים:
מזומן
צ'קים
המחאות כסף
כרטיסי אשראי עם כתובת חיוב מחוץ לישראל.

חשוב:
למען בטחונך, שם וכתובת החיוב שלך חייבים להתאים לאלה של כרטיס האשראי בו השתמשת לתשלום. אנו שומרים את הזכות לבטל כל הזמנה שלא עומדת בקריטריונים אלה.



אם יש לך חשבון במאק, את יכולה לבדוק את הסטטוס של הזמנותייך האחרונות ע"י ביקור בעמוד סטטוס הזמנה. 
זוהי הדרך המהירה והקלה ביותר לקבל את המידע העדכני ביותר לגבי הזמנות האונליין שלך במאק.

כאשר את לוחצת על עמוד סטטוס הזמנה, תתבקשי להיכנס עם כתובת האימייל והסיסמה שלך. עמוד סיכום ההזמנה יספק לך את המידע המפורט על ההזמנה הנוכחית וההזמנות הקודמות שלך.
לאחר שהזמנתך תישלח, מספר המעקב שלך, אם קיים כזה, יוצג. 

לעיתים, הזמנה או חלק ממנה יבוטלו מסיבות שונות:

הפריט(ים) אינם קיימים.
קושי בעיבוד מידע תשלום.
לא ניתן לשלוח לכתובת שסופקה.
נמסרה הזמנה כפולה.
בוטל עקב בקשת הלקוחה.

במידה והזמנתך בוטלה, תקבלי הודעת אימייל המסבירה את סיבת הביטול. לא תחוייבי על פריטים שבוטלו. אם את מעוניינת לבצע הזמנה חדשה או במידה ויש לך שאלות לגבי הזמנה שבוטלה, אנא צרי עמנו קשר במספר 1800-200-350  או באימייל.