שאלות נפוצות

בחרי נושא

1משלוחים
שיטת משלוח זמן אספקה עלות משלוח
להזמנות מ 199 ₪
ומעלה
עלות משלוח
להזמנות עד 199 ₪
חברת שילוח
שליח עד הבית עד 3 ימי עסקים* חינם 25₪ חברת שליחויות
איסוף מנקודת חלוקה עד 5 ימי עסקים חינם 25₪ חברת שליחויות

* למעט יישובים מרוחקים - עד 5 ימי עסקים. לרשימת היישובים המרוחקים לחץ כאן.
* ספירת ימי העסקים תחל מיום העסקים הבא. יום עסקים מסתיים בשעה 18:00, ללא סופי שבוע, ערבי חג וחג.
* ייתכנו שינויים בזמני האספקה בתקופות עמוסות וחריגות. זמני האספקה יפורסמו באתר.

  • - מהם זמני האספקה ?

    משלוח עם שליח עד הבית-

    זמן האספקה, באמצעות שליח עד הבית הוא עד 3 ימי עסקים (מיום העסקים בו טופלה ההזמנה) ועד 5 ימי עסקים ביישובים מרוחקים. לרשימת היישובים לחץ כאן. אספקת מוצרים באמצעות שליח עד הבית מתבצעת בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב). במקרים מסוימים, עפ"י שיקול דעתנו, המוצרים יועמדו לרשות הלקוח לאיסוף במקום סמוך ומקובל, אשר יתואם מראש.

    * שימו לב, לא ניתן לבחור את שעות אספקת המשלוח.

    משלוח לנקודת איסוף (Click&Collect)-

    בעת ביצוע ההזמנה, ניתן לבחור נקודת איסוף נוחה לכם. כאשר החבילה תהיה בדרך לנקודת האיסוף תשלח אליכם הודעת SMS עם פירוט שעות הפעילות של נקודת האיסוף. יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף. לאחר שבוע ימים תוחזר אלינו החבילה למחסנים. שימו לב, חלק מנקודות האיסוף הם לוקרים. אם בחרתם נקודת איסוף כזו ועודכנתם כי הלוקר מלא, תוכלו לבחור נקודת איסוף אחרת קרובה לביתכם או לשנות את שיטת המשלוח לשליח עד הבית ללא תוספת תשלום. לרשימת הלוקרים לחץ כאן

  • - האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

    במידה ואתם רוצים לשנות את שיטת המשלוח, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות בלבד. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א'-ה', בשעות: 8:00-17:00 ,
    בטלפון: 03-7770888 / 5897* או ב- WhatsApp: 050-888-2383. לא יהיה ניתן לשנות את שיטת המשלוח להזמנה שבוצעה מעבר לשעות פעילות המוקד.

  • - האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

    כאשר ישלח SMS מחברת המשלוחים שלנו עם הודעה שהמשלוח בדרכו אליכם, תוכלו להשיב להודעה בצירוף הכתובת המעודכנת אליה תרצו שההזמנה תגיע. שימו לב, שינוי כתובת עלול להאריך את זמן המסירה.

  • - אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?

    תוכלו לאשר לשליח להשאיר את החבילה ליד הדלת או בארון החשמל. במקרה כזה לא נהיה אחראים על גניבה ו/או אובדן או כל נזק עקיף או תוצאתי אחר שיגרמו לחבילה כתוצאה מכך האחריות כולה תהיה עליכם.

2בירור סטאטוס משלוחים
  • איך אפשר לעקוב אחר המשלוח?

    כאשר נסיים לארוז את החבילה שלכם ונמסור אותה לחברת המשלוחים, תשלח אליכם הודעת SMS עם סטאטוס המשלוח. שם תוכלו לעקוב אחר ההזמנה, לקבל את פרטי השליח ולשנות את כתובת האספקה, במידת הצורך.

3החזרות והחלפות
  • - האם ניתן לשנות פרטי עסקה שבוצעה באתר האונליין?

    עם סיום תהליך ההזמנה שלכם באתר, אנחנו מתחילים לטפל בה באופן מידי על מנת שנוכל לספק לכם אותה מהר ככל שניתן. מסיבה זו, שינויים בהזמנה יתאפשרו באמצעות פנייה לשירות הלקוחות שלנו, רק עד חצי שעה מרגע ביצוע ההזמנה בימים א'-ה', בשעות: 8:00-17:00 , בטלפון: 03-7770888 / 5897* או ב- WhatsApp: 050-888-2383.

  • - איך מבטלים עסקה שבוצעה באתר האונליין?

    בכדי לבטל עסקה שבוצעה באתר, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בבקשת ביטול (בימים א'-ה', בין השעות 8:00-17:00.) לטובת טיפול מהיר, יש לצרף מספר הזמנה בעת הפניה.
    אם הבקשה מתבצעת עד שעה מביצוע ההזמנה ומקבלת אישור מנציג שירות הלקוחות, המשך הטיפול בה ייעצר מיידית. במידה והתשלום בוצע בכרטיס אשראי, ייתכן ותראו תפיסת מסגרת שתשתחרר תוך שלושה ימים. במידה והתשלום בוצע ב- PayPal הזיכוי יתבצע תוך 14 ימי עסקים.
    אם הבקשה מתבצעת לאחר יותר משעה מביצוע ההזמנה ו/או אחרי שעות הפעילות במוקד ו/או שנציג שירות הלקוחות טרם אישר את הבקשה, אנו נעשה את מירב המאמצים לעצור את המשלוח לפני שיגיע אליכם. אולם, אם בכל זאת יגיע אליכם, יש לסרב לקבלו ולומר לשליח שביקשתם לבטל. החבילה תחזור אלינו ושירות הלקוחות יזכו אתכם עד 14 ימי עסקים. מייל אישור יישלח למייל שהוזן במעמד ההזמנה. *החברה לא תזכה בדמי משלוח במידה והבקשה נעשתה לאחר שעה מביצוע ההזמנה.

  • - זמני שליחויות במהלך חודש נובמבר

    במהלך חודש נובמבר יתקיימו אירועי קניות שנתיים ביניהם Shopping IL, Black Friday, יום הרווקים הסיני ו-Cyber Monday. בהתאם לכך צפויים עיכובים בזמני האספקה עקב עומסי עבודה חריגים. על כן, במהלך חודש נובמבר צפי זמן המשלוח יהיה עד 5 ימי עסקים, ו-7 ימי עסקים ליישובים מרוחקים. ייתכנו שינויים נוספים בזמני האספקה בשל עומסים חריגים. זמני האספקה החדשים יפורסמו באתר. בנוסף, הארכנו את שעות מוקד שירות הלקוחות שלנו בתקופה זו. המוקד יהיה זמין לכל שאלה בימים א'-ה' , בין השעות 8:00-20:00 . בטלפון 03-7770888 או ב- WhatsApp: 050-888-2383

  • - איך מחזירים או מחליפים הזמנה או חלק ממנה, כשרוכשים באתר האונליין?

    אם אתם מעוניינים להחליף/להחזיר את ההזמנה כולה או חלק ממנה, תוכלו לעשות זאת בקלות וללא עלות תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה באמצעות אחת מהאופציות הבאות ובכפוף לתנאי החברה:

    • 1. החלפה/החזרה באחת מחנויות המותג
    • 2. החלפה/החזרה באמצעות סניף הדואר
    • 3. החזרה באמצעות שליח עד הבית

    מידע חשוב בנוגע להחזרות:

    • יש לוודא כי הפריט המוחזר סגור הרמטית, הוא נמצא באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש. פתיחה ראשונית של המוצר או הקופסה, נגיעה של האצבע במוצר או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש. תנאים אלו תקפים לכל אחת מאופציות ההחזרה/החלפה של החברה.
    • במידה וקיבלתם עם הזמנתכם הטבה (דוגמית/ מוצר נוסף בגודל מלא/מוצר בגודל מיוחד/תיק מוצרים) ובחרתם להחזיר את מלוא ההזמנה – יש להחזיר את כל ההטבות יחד עם המוצרים על מנת לקבל החזר כספי מלא. החזרה שתתקבל ללא ההטבות, תזוכה בניכוי 20% משווי ההזמנה.
    • סט נספר כפריט אחד.
    • לא ניתן להחליף/להחזיר פריט מסוים מתוך מארז או סט.
    • לא ניתן להחליף/להחזיר מתנת רכישה (תיק מוצרים, דוגמית, מוצר בגודל מלא, מוצר בגודל מיוחד)

1. החלפה/החזרה באמצעות אחת מחנויות המותג:

גשו לאחת מחנויות המותג בארץ תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה עם המוצר שאותו תרצו להחליף ועם תעודת המשלוח או החשבונית. כנגד החזרת המוצר תוכלו לקבל מוצר חלופי או זיכוי כספי או החזר כספי.

  • החזר כספי יינתן באחת מחנויות המותג בארץ ובכפוף לתנאי ההחזרה של החברה (ראו פסקה מעלה).
  • זיכוי כספי יינתן רק בהחזרה לאחת מחנויות המותג בארץ, בכפוף לתנאי ההחזרה של החברה (ראו פסקה מעלה) והוא תקף לשימוש בחנויות המותג בלבד.
  • במידה והמוצר נרכש באתר האונליין הרשמי של המותג ושולם באמצעות PayPal, ניתן להחזיר את המוצר בכפוף לתנאי ההחזרה של החברה(ראו פסקה מעלה) באחת מחנויות הרשת על ידי השארת המוצר ותעודת המשלוח המקורית בחנות, הזיכוי יתבצע לחשבון ה- PayPal תוך 14 ימי עסקים מיום מסירת המוצרים בחנות המותג.
לרשימת חנויות המותג לחץ כאן

2. החלפה/החזרה באמצעות סניף הדואר:

  • 1. סמנו X בשורה של הפריט אותו תרצו להחזיר בתעודת המשלוח שקיבלתם יחד עם החבילה.
  • 2. ארזו את המוצרים בקופסת האונליין המקורית שאיתה קיבלתם את ההזמנה. צרפו את תעודת המשלוח שמילאתם, עטפו את האריזה בתוך השקית המאובטחת ואטמו אותה באמצעות הסגירה החוזרת בתחתית השקית (אין צורך לרשום כלום על גבי השקית).
  • 3. מסרו את ההחזרה לסניף הדואר הקרוב לביתכם ע"י מדבקת הגוביינא שעל גבי השקית המאובטחת שלנו. אין צורך בתשלום נוסף! (אנו ממליצים לקחת מספק מעקב).
  • 4. משלוח באמצעות דואר ישראל יכול להימשך עד 14 ימי עסקים. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה, אנחנו נשלח מייל אל כתובת המייל שהוזנה במעמד ההזמנה על זיכוי אמצעי התשלום שלכם או המשך טיפול להחלפת גוון.

  • החלפה או החזרה תתאפשר תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת החבילה.
  • במידה ואין ברשותכם את האריזה והשקית המקורית, ניתן לארוז בכל אריזה אחרת בתנאי שתהיה אטומה וקשיחה כך שתשמור על שלמות המוצרים ושלא יאבדו.
  • הורידו את מדבקת הגוביינא לחץ כאן ,הדפיסו והדביקו על גבי החבילה ומסרו אותה בסניף הדואר. (ניתן גם לרשום עצמאית את הפרטים הרלוונטיים: אלקליל -החזרות | ת.ד 439 | תל אביב 6158001)
  • לא יוחזרו עלויות עבור משלוח שלא בוצע באמצעות מדבקת הגוביינא של החברה.

3. החזרה באמצעות שליח עד הבית:

יש להיכנס לאתר הייעודי לכך בכתובת: elcreturns.com

  • - מי זכאי לשירות של החזרה באמצעות שליח?

    השירות זמין להזמנה בשווי מעל 299 ₪ שבוצעה באתר האינטרנט הרשמי של המותג בלבד. ניתן להשתמש בשירות זה פעם אחת לאותה הזמנה. במידה ותרצו להחזיר מוצרים נוספים מאותה הזמנה שלא החזרתם בשירות עם שליח ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.

    • ניתן להזמין את השירות עד 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה.
  • - איך מחזירים את כל הזמנה או חלק ממנה?

    • 1. הזינו את הפרטים האישיים שלכם ואת הכתובת אליה תרצו לקבל את השירות.
    • 2. הזינו את מספר ההזמנה ואת כמות הפריטים המוחזרים.
    • 3. צלמו והעלו לאתר את הפריטים המוחזרים.
    • 4. שלחו אלינו את הבקשה באתר.
    • 5. סמנו על גבי תעודת המשלוח שקיבלתם עם ההזמנה את הפריטים שאותם תרצו להחזיר, וצרפו את התעודה לחבילה.
    • 6. ארזו את המוצרים באריזת האונליין המקורית שאיתה קיבלתם את ההזמנה. עטפו את האריזה בתוך השקית המאובטחת ואטמו אותה באמצעות הסגירה החוזרת בתחתית השקית (אין צורך לרשום כלום על גבי השקית).
    • 7. שליח/נציג מחברת המשלוחים ייצור אתכם קשר תוך שלושה ימי עסקים מיום הבקשה לאיסוף החבילה (ייתכנו שינויים בזמני יצירת הקשר ובזמני האיסוף בתקופות עמוסות).

    • במידה ואין ברשותכם את האריזה והשקית המקורית, ניתן לארוז בכל אריזה אחרת בתנאי שתהיה אטומה וקשיחה כך שתשמור על שלמות המוצרים ושלא יאבדו.
    • ניתן להזמין את השירות תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה.
    • סט נספר כפריט אחד.
    • לא ניתן להחליף/להחזיר פריט מסוים מתוך סט.

  • - מה קורה אחרי ששלחתי את בקשת ההחזרה אליכם?

    לאחר ששלחתם את בקשת ההחזרה, שליח או נציג מחברת המשלוחים ייצור איתכם קשר תוך שלושה ימי עסקים לתאום שעת איסוף החבילה.

    • שימו לב, ייתכנו שינויים בזמני יצירת הקשר ובזמני האיסוף בתקופות עמוסות.
  • - מתי יבוצע ההחזר הכספי?

    ברגע שההחזרה תגיע אלינו ותעבור בקרה, אנחנו נשלח מייל על זיכוי אמצעי התשלום שלכם תוך 14 ימי עסקים.

  • - האם שירות החזרה באמצעות שליח כרוך בתשלום?

    השירות אינו בתשלום. אך הוא זמין להזמנה בשווי מעל 299 ₪ שבוצעה באתר האינטרנט הרשמי של המותג בלבד.
    כרגע לא ניתן לקבל את השירות בתשלום נפרד.
    במידה ובכל זאת תרצו להחזיר/להחליף הזמנה או חלק ממנה ששוויה נמוך מ 299 ₪ ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.

  • - ניתן לבצע שינוי לאחר ששלחתי את בקשת ההחזרה?

    בוודאי. במידה ותרצו לשנות את כמות או סוג הפריטים המוחזרים לאחר שנשלחה הבקשה באתר הייעודי לכך, אין צורך לעדכן אותנו או לבצע שינויים נוספים באתר, אלא פשוט לצרף או להסיר את הפריטים מהחבילה ולעדכן את פרטי ההחזרה בתעודת המשלוח שקיבלתם עם ההזמנה.
    בכל מקרה, אנחנו מבצעים את הזיכוי על המוצרים המוחזרים בלבד.

  • - האם ניתן להחליף מוצרים או גוונים באמצעות שירות זה?

    לצערנו כרגע השירות פתוח להחזרות בלבד. במידה ותרצו להחליף מוצר או גוון, ניתן לעשות זאת בחינם באחת מחנויות המותג בארץ או דרך דואר ישראל.

  • - מידע חשוב בנוגע להחזרות

    • יש לוודא כי הפריט סגור הרמטית, הוא נמצא באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש. פתיחה ראשונית של המוצר או הקופסה, נגיעה של האצבע במוצר או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש. תנאים אלו תקפים לכל אחת מאופציות ההחזרה/החלפה הרשומות מעלה.
    • במידה וקיבלתם עם הזמנתכם הטבה (למשל דוגמית/ מוצר נוסף בגודל מלא/מוצר בגודל מיוחד/תיק מוצרים) ובחרתם להחזיר את מלוא ההזמנה – יש להחזיר את ההטבה יחד עם המוצרים על מנת לקבל החזר כספי מלא. החזרה שתתקבל ללא ההטבה, תזוכה בניכוי 20% משווי ההזמנה.
    • סט נספר כפריט אחד.
    • לא ניתן להחליף/להחזיר פריט מסוים מתוך מארז או סט.
    • לא ניתן להחליף/ להחזיר מתנת רכישה (תיק מוצרים, דוגמית, מוצר בגודל מלא, מוצר בגודל מיוחד)
4שאלות נפוצות על הטבות ומבצעים
  • הטבת הצטרפות: 10% הנחה על כל מגוון המוצרים באתר
    הטבת ההצטרפות לאתר הינה הטבה חד פעמית ואישית. ההטבה כוללת כפל מבצעים ו/או החרגות של מוצרים למעט במקרים מסוימים כאשר מצוין אחרת.
  • הטבת יום הולדת: 25% הנחה על כל מגוון המוצרים באתר
    הטבת יום ההולדת הינה הטבה חד פעמית, אישית, לא כוללת כפל הטבות וניתנת לשימוש רק בחודש הקלנדרי של יום ההולדת.
  • קופונים: הטבה חד פעמית ואישית. בדר"כ ללא כפל מבצעים. יש לעקוב אחר ההחרגות ותנאי הקופון.
  • מבצעים: לכל המבצעים שלנו יש תנאים והגבלות. אנו ממליצים לקרוא בקפידה את מהות המבצע וההחרגות. לרוב, אין כפל מבצעים וכל מבצע ניתן למימוש חד פעמי ללקוח – אלא אם הוגדר אחרת.
  • לא ניתן לממש מבצע שהסתיים.
    במידה והייתה תקלה באתר נא לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 5897* או ב- WhatsApp 03-7770888.
  • כל המבצעים וההטבות באתר שלנו נכונים עד לתאריך שנקבע מראש ו/או עד גמר המלאי למבצע.
  • לא ניתן לשלם באמצעות: BuyMe , gift card ותווים באתר אלא בחנויות המותג בלבד.