שאלות נפוצות

בחרי נושא

1 היכן ניתן לרכוש את מוצרי מאק?

גשי לעמוד "איתור חנות" על מנת לאתר את חנות מאק הקרובה לביתך.

אם יש לך שאלות נוספות, היכנסי לצ'אט חי עם אמן איפור מקצועי בימי שני בין השעות 10-14 או צרי קשר עם שירות הלקוחות הטלפוני שלנו במספר 1800-200-350.

2 איך מגיעים לעבוד במאק?

אנו מחפשים באופן מתמיד אחר אנשים מבריקים ונמרצים אשר יוכלו לייצג אותנו. להגשת קורות חיים יש לשלוח אותם לכתובת הדוא"ל: dziv@il.estee.com . אנו מאחלים לך הצלחה רבה!

קורות החיים שהעברת ימסרו למחלקת משאבי האנוש שלנו. במידה וקיימת משרה פנויה התואמת את כישורייך, ניצור עמך קשר.

3 איך מתקבלים למשרת אמן איפור מקצועי במאק?

אנו מחפשים באופן מתמיד אחר אנשים מבריקים ונמרצים אשר יוכלו לייצג אותנו. להגשת קורות חיים יש לשלוח אותם לכתובת הדוא"ל: dziv@il.estee.com . אנו מאחלים לך הצלחה רבה!

4 איך נרשמים לשירות איפור?

אנו נשמח לאפר אותך! שירות איפור יש לקבוע ישירות מול החנות בה תרצי לקיים את המפגש, תוכלי לאתר את החנות הקרובה לביתך ומספר הטלפון הישיר שלה בעמוד "איתור חנות". לסדנת "מאק טכניק" ב-13 נושאים שונים תוכלי להירשם עצמאית לאחר הורדת אפליקציית "MAC TECHNIQUE APP".

5 כיצד ניתן לקבוע שירות איפור פרטי / איפור כלות?

אנו מציעים מגוון שירותי איפור ושיעורי ייעוץ איפור בכל חנויות מאק, במהלכם תוכלי ללמוד ולהתייעץ ישירות עם אמני האיפור המקצועיים שלנו. את המפגש הרצוי ישירות מול החנות בה תרצי לקיים אותו, תוכלי לאתר את החנות הקרובה לביתך ומספר הטלפון הישיר שלה בעמוד "איתור חנות".

6 כיצד ניתן למחזר את מוצרי מאק?

תכנית BACK TO M·A·C

במאק אנחנו מאמינים בשמירה על הסביבה בה אנחנו חיים, לכן מאק מקבלת אריזות ריקות של מוצרי מאק במסגרת תכנית BACK TO M·A·C. בהחזרה של 6 אריזות ריקות של מוצרי מאק את זכאית לקבל צללית* מתנה של מאק לבחירתך. תכנית BACK TO M·A·C מתקיימת בחנויות מאק בלבד ולא באתר האונליין. * התכנית תקפה לצללית רגילה בלבד (מחיר צרכן 90 ש""ח).

מוצרי מאק שמתקבלים למחזור במסגרת תכנית BACK TO M·A·C, הינם אריזות פלסטיק או זכוכית. אריזות שאינן מתקבלות: 1. אריזות נייר,שקיות נייר, שקיות פלסטיק/צלופן. 2. דוגמיות, מיכלי דוגמיות, ומוצרים בגודל מיוחד/מוקטן. 3. אקססוריז למיניהם - ספוגיות, מחדדים, אפליקטורים, מעגל ריסים, פינצטה. 4. תיקי איפור, חגורת מברשות, ריסים, דפים לספיגת שומן.

כיוון שאנו תורמים 100% מההכנסות ממכירת מוצרי ויוה גלאם לנשים, גברים וילדים החיים עם HIV / איידס, מוצרים אלו אינם מתקבלים במסגרת תכנית BACK TO M·A·C

7 היכן ההזמנה שלי?

היכן ההזמנה שלי? אם יש לך חשבון אונליין פעיל באתר מאק, את יכולה לבדוק את הסטטוס של ההזמנות האחרונות שלך על ידי ביקור בעמוד "סטטוס הזמנה". זוהי הדרך המהירה והקלה ביותר לקבל את המידע העדכני ביותר לגבי הזמנות האונליין שלך במאק.

לשאלות בנוגע לסטטוס ההזמנה, פני לנציגי שירות הלקוחות שלנו במספר 1800-200-350 או באימייל maconlinesupport@il.estee.com.

הקפידי לכלול את מספר ההזמנה בכל פנייה.

אנו מחוייבים להציע ללקוחותינו את מוצרי האיפור והטיפוח הטובים ביותר. אם את מרגישה שהמוצרים שקיבלת מחנות האונליין שלנו אינם תואמים את ציפיותייך, אנא החזירי אותם ואנו נזכה את חשבונך בעבורם.
במידה ותרצי להחליף או להחזיר את המוצר שרכשת תוכלי לעשות זאת בתוך 14 יום מיום קבלתו באחת משתי הדרכים הבאות:
1- החלפה/החזרה באחת מרשת חנויות מאק. לאיתור חנות היכנסי לעמוד "איתור חנות".
2- משלוח המוצרים בחזרה בדואר.
במידה ובחרת בדרך זו, אנא מלאי את טופס ההחזרה בהמשך לחשבונית או לתעודת המשלוח
הכניסי את הפריטים לקופסה ושלחי:
החזרות מאק אונליין
ת.ד 58061
תל אביב 6158001
לא יוחזרו עלויות בגין משלוח המוצר חזרה בדואר.

החלפות ו/או החזרות יעשו בכפוף לתנאים הבאים:
• החזרות/החלפות בצירוף חשבונית מס/קבלה מקורית.
• מוצרים שלא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית והסגורה בלבד.
• החזר כספי יבוצע באמצעות זיכוי בכרטיס אשראי, בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה או הפריט.
• כנגד החזרת הפריט ניתן לקבל פריט חלופי, החזר כספי או זיכוי כספי .
• לא ניתן לקבל זיכוי ברשת חנויות מאק בגין הזמנה ששולמה בפייפאל

זיכוי יינתן רק בהחזרה לאחת מרשת חנויות מאק ותקף לשימוש בחנויות מאק בלבד.

8 קיבלתי מוצר שונה ממה שהזמנתי, אני יכולה להחזיר אותו?

אם המשלוח שקיבלת אינו תואם את ההזמנה שביצעת באתר, אנא פני אלינו במספר 1800-200-350 או במייל maconlinesupport@il.estee.com על מנת שנוכל לסייע לך.

הפריט שהזמנתי הגיע פגום, מה עליי לעשות?

אם קיבלת פריט פגום, אנא שמרי עליו באריזתו המקורית והסגורה. אנא צרי עמנו קשר בהקדם במספר 1800-200-350 או במייל maconlinesupport@il.estee.com על מנת שנוכל לסייע לך.

10 כאשר אני מחליפה פריט, מופיעות 2 עסקאות בפירוט כרטיס האשראי שלי, מדוע?

כאשר אנו מתבקשים לבצע החלפה, היא מבוצעת בשני שלבים:
1) זיכוי בסך הפריט שהוחזר.
2) חיוב חדש מתבצע עבור הפריט שביקשת לרכוש במקומו.

שתי עסקאות יופיעו בפירוט כרטיס האשראי שלך: זיכוי עבור הפריט שהוחזר וחיוב חדש עבור הפריט שביקשת לרכוש במקומו. למרות ששתי העסקאות מבוצעות במערכות שלנו בו זמנית, ייתכן שחשבון הבנק שלך / חברת כרטיס האשראי יציגו את הזיכוי בחשבונך עד 10 ימים לאחר ביצוע ההחלפה.

11 מדוע המוצר האהוב עליי אינו מיוצר יותר? האם אני עדיין יכולה לרכוש אותו?

אנו מתנצלים על הפסקת ייצורו של מוצר מאק האהוב עליך - לפני שאנחנו עושים כן אנו לוקחים בחשבון גורמים חשובים רבים:

1. פותח מוצר דומה המספק לדעתנו ביצועים טובים יותר.
2. ייצורו של אחד מן המרכיבים המשמש בתהליך הייצור הופסק ע"י היצרן ואנחנו לא הצלחנו למצוא לו אלטרנטיבה מתאימה.
3. העדפות הלקוחה, דפוסי קנייה.
אנא היכנסי לצ'אט לייב בימי שני בשעות 10-14 עם אומן איפור מקצועי של מאק, שישמח לסייע לך למצוא את המוצר האהוב החדש שלך או צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו

12 לא מצאת את התשובה שחיפשת?

גשי לעמוד צרי קשר ושלחי לנו אימייל או התקשרי לשירות הלקוחות שלנו במספר 1800-200-350.

13 האם מאק מבצעת משלוחים לחו"ל?

מאק אינה שולחת הזמנות מחוץ למדינת ישראל.
לפרטים נוספים אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות 1800-200-350

14 כיצד אני משנה או מבטלת הזמנה שכבר עשיתי?

אנא צרי עמנו קשר תוך זמן קצר ממועד ביצוע ההזמנה במספר 1800-200-350 או
במייל MACONLINESUPPORT@IL.ESTEE.COM ואנו נעשה כל שביכולתנו לסייע לך.