מי אנחנו

מה הופך את מאק להצלחה

מאק היא הסמכות המקצועית המובילה בעולם בתחום האיפור בשל מומחיותה הייחודית באמנות האיפור.

מאק חוגגת גיוון ואינדיבידואליות ומוצריה מיועדים לבני כל הגילאים, כל הגזעים, כל המגדרים.

מאק היא קהילה גאה של אומני איפור מקצועיים הפועלים בשיתוף פעולה כדי להביא את החזון של המותג לכדי מימוש.

מאק מובילה את חיזוי הטרנדים האופנתיים, יחד עם הכוכבים המובילים מעולמות האופנה, האמנות והתרבות הפופולרית. אמני האיפור שלנו יוצרים את הטרנדים הבאים היישר מאחורי הקלעים של שבועות האופנה ברחבי העולם.

מאק מאמינה באחריות חברתית, עם יוזמות כגון קולקציית 'ויוה גלאם' שכל הכנסותיה נתרמות לקרן האיידס של מאק, שהיא הלב והנשמה של הקהילה המיוחדת שלנו.

לידתה של קהילה:
מפריצתה ועד עכשיו!

כל הגילאים, כל הגזעים, כל המגדרים... מותג איפור מקצועי המכתיב את הטרנדים היישר מאחורי הקלעים של שבועות האופנה ברחבי העולם. היום, למאק יש משמעויות רבות למיליוני האוהדים שלה בכל פינה בעולם, אך תופעת הביוטי הגלובלית הייתה צריכה להתחיל ממקום כלשהו.

שמה של חברת M·A·C מייצג את ראשי תיבות של Makeup Art Cosmetics. החברה נוסדה בטורנטו, קנדה, על ידי פרנק טוסקן, אמן איפור וצלם ופרנק דיאנג'לו, מעצב שיער, שהיו מתוסכלים מכך שלא היו קיימים מוצרי איפור שהצטלמו היטב , לכן הם החליטו ליצור מוצרים כאלו בעצמם. תחילה הם יצרו את מוצרי הקוסמטיקה במטבח הביתי ושיווקו אותם היישר משם למאפרים, לדוגמניות ולצלמים. במהרה, סטייליסטים ועורכי מגזיני אופנה גם הם הצטרפו לקהל הלקוחות. מגזיני האופנה העניקו להם קרדיטים בהפקות השונות, במקביל לשמועה שרצה מפה לאוזן, המותג הפך לשם דבר והשניים השיקו את MAC במרץ 1984 בדלפק בחנות כלבו בטורונטו.

הגישה שלהם הייתה יעילות שיקית, כאשר מוצרי האיפור נמכר במיכלים שחורים ולא בפלטות. בזמן שמותגי איפור אחרים היום בראש ובראשונה מותגי קומסטיקה וטיפוח, מאק בחרה לבסס את עצמה כסמכות האולטימטיבית לצבע. אומני איפור מקצועיים עבדו בדלפק, לראשונה בתולדות מותגי האיפור. אחד מהמוצרים הפופולריים ביותר היה שפתון אדום בגימור מאט, שנחשף בכותרות כאשר כיכב על שפתייה של הכוכבת העולה - מדונה בהפקת אופנה. לאחר מכן נצפתה מדונה כשהיא לובשת טי-שירט עם הכיתוב של מאק.

החברה כבשה את התעשייה בסערה, כאשר הציעה מגוון רחב של מוצרים ששילבו בין נועזות של אופנת הרחוב, יחד עם סטייל זוהר וראוותני. מאחורי הדלפק, הגישה של מאק הייתה לגמרי שונה. במקום להגביר מכירות באמצעות שיטות שיווק מסורתיות, מאק נשענה על איכותו של קו המוצרים שיוצר בקפידה, יחד עם נגיעה קלה של תדמית שערורייתית. החברה שמכבדת אינדיבידואליות וביטוי עצמי מעל לכל, הביאה נגיעה של דראג ותיאטרליות לתוך חנויות מאק המצוחצחות ואף לבתי הכלבו.

ב-1994, כאשר HIV ואיידס המשיכו להתפשט ברחבי העולם, מאק התמקדה בארגוני המלחמה באיידס כחלק מפעילות התרומה לקהילה וקרן האיידס של מאק הוקמה. עד היום, תכנית 'ויוה גלאם' גייסה מעל 340 מיליון דולר למאבק באיידס ו-HIV, בעזרתן של פרנזטוריות כמו ליידי גאגא, פמלה אנדרסון וניקי מינאג'.

כחלק מחברת אסתי לאודר מאז שנת 1994, מוצרי מאק משווקים היום במעל 90 מדינות ברחבי העולם. היא נותרה מחויבת לפיתוח קטגוריות ומוצרים חדשים, משיקה מעל 50 קולקציות חדשות בכל שנה וכולם יחד ממשיכים לספק את רצונות הלקוחות ואומני האיפור המקצועיים כאחד.

שיתופי פעולה עם אמנים נערצים מתחומי התרבות הפופולרית, האמנות והאופנה, כללו שמות כמו ריהאנה, לורד, פרואנזה שולר, 'מופע האימים של רוקי' וברוק שילדס. שיתופי פעולה אלו ממשיכים להעצים את הרלבנטיות של מאק ופונים ללקוחות הקיימים וחדשים כאחד, בזמן שאומני האיפור המקצועיים שלנו ממשיכים לאייש בקביעות את עמדות מאחורי הקלעים של מעל 200 שבועות אופנה ברחבי העולם, בעבודה עם מעצבי על כמו פראבל גורונג ועד ויויאן ווסטווד. כל אלו שומרים על מעמדה מעורר הקנאה של מאק כמכתיבת טרנדי הביוטי המובילה בעולם.