החזרות

לקוח/ה יקר/ה,

ליקוט הזמנתך מבוצע באופן מבוקר וממוחשב.
אם נפלה טעות בהזמנתך, אנא פני למחלקת שירות הלקוחות שלנו עד 48 שעות מקבלת החבילה ועדכני אותנו על חוסר או פגם במוצר.
חשבונית להזמנה זו נשלחה לכתובת המייל שהוזנה במעמד הרכישה.
לקבלת העתק חשבונית נא לפנות לשירות לקוחות.
אין באמור לעיל בכדי למצות זכויות של אלקליל או לגרוע מכל סעד משפטי שאלקליל זכאית לו.
אם את מעוניינת במוצר חלופי או החזר כספי, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 03-7770888 , או עקבי אחר ההנחיות הבאות.

ט.ל.ח
אלקליל בע"מ


מעוניינת להחזיר או להחליף את ההזמנה?

אם את מעוניינת להחליף או להחזיר את כל או חלק מההזמנה שלך, תוכלי לעשות זאת בקלות וללא עלות באחת מחנויות הרשת בארץ (ניתן למצוא את רשימת החנויות באתר האינטרנט של המותג) או דרך דואר ישראל באמצעות מדבקת הגוביינא (אלקליל -החזרות | ת.ד 439 | תל אביב 6158001) שקיבלת עם ההזמנה. יש לוודא כי לא נעשה שימוש בפריט והוא נמצא באריזתו המקורית. נגיעה של האצבע במוצר, או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש. תנאים אלו תקפים להחזרה באמצעות הדואר, וגם להחזרה/החלפה בחנויות המותג. ניתן להחליף את הפריט תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה.


באמצעות אחת מחנויות המותג:

  • 1. גשי לחנות הקרובה לביתך יחד עם תעודת משלוח זו והפריט שאותו תרצי להחליף.
  • 2. נגד החזרת הפריט ניתן לקבל פריט חלופי או זיכוי כספי או החזר כספי.
  • * זיכוי כספי יינתן רק בהחזרה לאחת מחנויות המותג ותקף לשימוש בחנויות המותג בלבד.
  • * במידה והמוצר נקנה באתר האונליין, החזר כספי יינתן כנגד שליחת המוצר חזרה למחסני החברה או באחת מחנויות המותג.

באמצעות סניף הדואר:

  • 1. בדף הבא נמצא טופס החזרה. סמני X בשורה של הפריט אותו תרצי להחזיר וצייני את סיבת ההחזרה מתוך הסיבות הרשומות מטה.
  • 2. הכניסי את הפריטים אשר ברצונך להחזיר לחבילה המקורית, צרפי את טופס ההחזרה שמילאת ואטמי את החבילה.
  • 3. הדביקי את מדבקת הגוביינא על גבי החבילה ומסרי אותה לסניף הדואר.
  • * משלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה,
      אנחנו נשלח מייל על זיכוי אמצעי התשלום שלך.
  • * לא יוחזרו עלויות משלוח עבור משלוח שלא בוצע באמצעות מדבקת הגוביינא.

במידה וקיבלת עם הזמנתך תיק מוצרים מתנה, ובמידה והחזרת את מלוא ההזמנה – יש להחזיר את תיק המוצרים על מנת לקבל החזר כספי מלא. החזרה שתתקבל ללא תיק המוצרים תזוכה בניכוי 20% משווי ההזמנה.


שאלות נפוצות בנושא החלפה או החזרה

תוך כמה זמן אראה את הזיכוי בחשבון שלי?
זיכוי בגין הזמנה שנשלחה בחזרה תתעדכן במערכת תוך 7-10 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בחזרה. לעיתים לוקח זמן לחבילה להגיע אלינו בשל עיכובים בדואר.

הזמן בו תראי את הזיכוי בחשבונך יכול להשתנות ונקבע על ידי חברת האשראי שלך כאשר אני מחליפה מוצר מופיעים לי שני חיובים בכרטיס האשראי, מדוע? החלפה מתבצעת בשני שלבים:
1) מתבצע זיכוי עבור המוצר שהוחזר
2) הזמנה חדשה נוצרת עבור המוצר החדש. בחשבונך תוכלי לראות שתי פעולות: זיכוי עבור המוצר שהוחזר וחיוב חדש עבור המוצר החדש.
שימי לב כי זמן העדכון בין הזיכוי והחיוב לפעולות שתראי בחשבונך יכול להשתנות.

שילמתי בפייפאל, האם אוכל לבצע החלפה?
o כן. אם את מעוניינת לבצע החלפה אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות. בתשלום בפייפאל לא ניתן לבצע החלפה בחנויות מאק.

הזמנתי/קיבלתי את המוצר הלא נכון, האם אוכל להחזיר אותו?
o במידה והזמנת מחנות האונליין ואינך מרוצה אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות ב-03-7770888 או שלחי מייל maconlinesupport@il.co.il

קיבלתי מוצר מתנה ואני מעוניינת להחליף, מה עלי לעשות?
o במידה ותרצי להחליף מוצר שקיבלת כמתנה, גשי לאחת מרשת חנויות מאק בצירוף תעודת המשלוח שהגיעה עם החבילה לביצוע החלפת המוצר.

האם אוכל להחזיר מוצר שנקנה בחנות MAC לחנות האונליין?
o חנות האונליין תוכל לקבל החזרות והחלפות של מוצרים שנקנו בחנות האונליין בלבד. מוצרים שנרכשו בחנויות מאק יוחלפו באחת מחנויות הרשת. במידה ואין באפשרותך לגשת לחנות אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות ב-03-7770888

קיבלתי מוצר פגום, מה עליי לעשות?
במידה והמוצרים התקבלו פגומים אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות 03-7770888 או שלחי מייל maconlinesupport@il.co.il