החזרות

אנו מחוייבים להציע ללקוחותינו את מוצרי האיפור והטיפוח הטובים ביותר. אם את מרגישה שהמוצרים שקיבלת מחנות האונליין שלנו אינם תואמים את ציפיותייך, אנא החזירי אותם ואנו נזכה את חשבונך בעבורם.

במידה ותרצי להחזיר את המוצרים שרכשת בחנות האונליין, אנא עקבי אחר השלבים הבאים.

1. החזרת המוצר יכולה להיעשות בכל אחת מרשת חנויות מאק או באמצעות משלוח החבילה בחזרה אלינו
יש לוודא כי לא נעשה שימוש בפריט והוא נמצא באריזתו המקורית
ניתן להחזיר את הפריט תוך 14 יום קלנדריים מיום קבלת ההזמנה
לא יינתן החזר כספי בגין עלות משלוח
2.טופס החזרה ומדבקת גוביינא נמצאים בתוך החבילה שקיבלת
סמני X בשורה של הפריט אותו תרצי להחזיר
השתמשי במדבקת הגוביינא שקבלת עם החבילה והדביקי אותו על גביי מדבקת המשלוח המקורית
3. הכניסי את הפריטים שתירצי להחזיר ומסרי את החבילה בסניף הדואר הקרוב לביתך מבלי לעמוד בתור וללא כל עלות מצידך

שאלות נפוצות בנושא החלפה או החזרה

תוך כמה זמן אראה את הזיכוי בחשבון שלי?
זיכוי בגין הזמנה שנשלחה בחזרה תתעדכן במערכת תוך 7-10 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בחזרה. לעיתים לוקח זמן לחבילה להגיע אלינו בשל עיכובים בדואר.

הזמן בותראי את הזיכוי בחשבונך יכול להשתנות ונקבע על ידי חברת האשראי שלך כאשר אני מחליפה מוצר מופיעים לי שני חיובים בכרטיס האשראי, מדוע? החלפה מתבצעת בשני שלבים:
1) מתבצע זיכוי עבור המוצר שהוחזר
2) הזמנה חדשה נוצרת עבור המוצר החדש. בחשבונך תוכלי לראות שתי פעולות: זיכוי עבור המוצר שהוחזר וחיוב חדש עבור המוצר החדש.
שימי לב כי זמן העדכון בין הזיכוי והחיוב לפעולות שתראי בחשבונך יכול להשתנות.

שילמתי בפייפאל, האם אוכל לבצע החלפה?
o כן. אם את מעוניינת לבצע החלפה אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות. בתשלום בפייפאל לא ניתן לבצע החלפה בחנויות מאק.

הזמנתי/קיבלתי את המוצר הלא נכון, האם אוכל להחזיר אותו?
o במידה והזמנת מחנות האונליין ואינך מרוצה אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות ב-1800-200-350 או שלחי מייל maconlinesupport@il.co.il

קיבלתי מוצר מתנה ואני מעוניינת להחליף, מה עלי לעשות?
o במידה ותרצי להחליף מוצר שקיבלת כמתנה, גשי לאחת מרשת חנויות מאק בצירוף תעודת המשלוח שהגיעה עם החבילה לביצוע החלפת המוצר.

האם אוכל להחזיר מוצר שנקנה בחנות MAC לחנות האונליין?
o חנות האונליין תוכל לקבל החזרות והחלפות של מוצרים שנקנו בחנות האונליין בלבד. מוצרים שנרכשו בחנויות מאק יוחלפו באחת מחנויות הרשת. במידה ואין באפשרותך לגשת לחנות אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות ב-1800-200-350

קיבלתי מוצר פגום, מה עליי לעשות?
במידה והמוצרים התקבלו פגומים אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות 1800-200-350 או שלחי מייל maconlinesupport@il.co.il